Produkt dnia
Skrzynka "Pechino" biało-bordowa
Skrzynka "Pechino" biało-bordowa

110,00 zł

szt.
Donica z roślinami zielonymi NBD 001
Donica z roślinami zielonymi NBD 001

189,42 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów

 

1.

      Firma  Jerzy Neufeld Biuro Handlowe "NORT-BIS" , 01-242 Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 324, tel. 22 825 87 86, e-mail: biuro@nort-bis.com.pl , NIP 5210321546 prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
       

2.

      Wszystkie produkty oferowane w sklepie są  wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.

      Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  


   4.

      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne.
       

 5.

      Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Możliwy jest też odbiór osobisty. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

 6.

     

Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: 

  • karty płatnicze: Visa, Visa electron, MasterCard, MasterCard electronic, Maestro
  • operatorem płatności jest Autopay S.A. ( Autopay.pl )
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi 
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  •  ePrzelewy - Płacę z inteligo, mTransfer, MultiTransfer,  Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole,

      Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

7.

      Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę.

Czas realizacji nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.

W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

     W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


    
      Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez  firmy kurierskie.

 

8.

Kupujący ma prawo  odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar  w terminie  do 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru sprzedający zwróci  należność za przedmiot na wskazany rachunek bankowy, a w przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na rachunek bankowy przypisany do karty.

 Uwaga: towar nie może być używany, ani w żaden sposób zniszczony.  Przed podjęciem decyzji o zwrocie towaru prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zalecamy też odesłanie oryginału paragonu fiskalnego lub podpisanej faktury korygującej, w przypadku zakupu "na firmę".

Nie odbieramy paczek za pobraniem. 

 

9.

      Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

      W przypadku niezgodności towaru z umową należy się z nami skontaktować e-mailowo w celu uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji. Po uzyskaniu naszej akceptacji reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.       
      

10.

      Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.
    
       

11.

      W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

 

12.

      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

13.

      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl